Powered By Blogger

24 Şubat 2015 Salı

Twitter’da Şöhrete Götürecek 6 Adım: Nasıl Fenomen Olunur?



140 karakterlik fakat 500 milyonluk Twitter dünyasında kim kahraman olmak istemez? Ünlü film yapımcısı  Andy Warhol ”Herkes birgün 15 dakikalığına şöhret olacaktır” sözünü söylediğinde henüz ne Twitter ne de internet icat edilmişti. Bu söz artık geçersiz, çünkü  Twitter’da şöhret olmayı başarmış ve yüzbinlerce takipçiye ulaşan kişiler şöhreti sadece 15 dakikalığına tatmıyorlar. Ağızlarında çıkan her cümle sosyal medyayı sallıyor ve gündeme şekil veriyorlar.
Peki, bu şöhret takımı ünlerini hangi stratejilere borçlu ve nasıl fenomene dönüştüler? Dünyanın en çok ziyaretçiyi çeken ve en büyük 10 internet projesinden biri olan ”mavi kuş’da fenomen olmanız için neler gerekli?
1- Başarıya Aç Olun ve Özelliklerinize İnanın                                 
Başarılı kişiler Twitter’da her zaman daha çabuk kitleye ulaşır. Bir konu hakkında uzman olan, öğütler verebilen ve yol gösteren kişiler gündemi belirler. Gerçekten istemek, başarmanın yarısıdır. Eğer bir konu hakkında  bilgi birikimi sahibiyseniz, bu birikimi paylaşmaktan çekinmeyin. Kendinizi konu hakkında geliştirdikçe ki burada belirleyici kriter  başarıya olan açlıktır, başkalarına katacağınız değer artar. Birilerine değer katabiliyorsanız, karşılığını alacaksınızdır.
2- Konularınla İlgilenen Kişileri Takip Edin
3- Takipçilerinizi Eğlendirin
Kasıt, şaklabanlık yapmak değil, fakat iletileriniz onların yüzünde bir gülümsemeyle biterse bilin ki sizi başkalarına önereceklerdir. Cezmikalorifer ya da Zaytung ”eğlendirerek” neler yapılabileceğini gösterdiler. Quizler, anketler, videolar veya  düşük bir ücretle yaptırabileceğiniz mobil oyunlar size yardımcı olabilir.
4- Diğer Sosyal Hesaplarından Faydalanın
Facebook ya da Instagram gibi sosyal medya hesaplarınızda bulunan takipçilerinize Twitter’da da sizi takip etmelerini rica edin, eğer bu onları ikna etmeye yetmiyorsa en güzel tweetlerinizi Facebook’a göndermeye başlayın, bu onları ikna etmeye yetecektir.
5- Tweetadder’ı deneyin
Takipçi sayısını arttırmakla ilgili çok fazla program var. Bunlardan birçoğu sizi Twitter filtresine takabilir ve Twitter maceranızı bitirebilir. Fakat Tweetadder bunlardan farklı. Neden? Bugüne kadar otomatik takipçi arttırma programlarını önermedim fakat Tweetadder bazı dinamiklerde diğer otomatik programlardan ayrılıyor. Farkları:
- Bir günde kaç kişiyi otomatik olarak takip edebileceğinizi seçme şansınız var ve bu takipleri birbirlerinden 3-5 dakika farkla yaptırabiliyorsunuz. Böylece Twitter ”spam”, yani kendisini yanıltıcı bir davranış olduğunu anlayamıyor. Eğer günde 50 kişiyi birkaç saniye hareketlerle takip etseydiniz davranışınız Twitter böceklerinin dikkatini çekerdi.
- İlgili kişileri takip etme şansınız var. Örneğin sadece  spor ayakkabı satan bir e-ticaret siteniz var ve takipçi sayınızı arttırmak istiyorsunuz. Takipçi sayınızı arttırsanız dahi hiçbir dönüş olmayabilir, bu durumda yatırımınızın dönüş oranı düşük seviyelerde olur. Çünkü sizi takip eden kişilerin internetten hiç alışveriş yapmamış, yapsa da ayakkabı almayı tercih etmeyecek, tercih etse de sizin ayakkabılarınızı beğenmeyecek kitleden olma şansı vardır. Hedef kitleniz ise internetten ayakkabı satın alan ya da alma potansiyeli olan kişiler.
Tweetadder bu noktada devreye girip size rakip firmaların ya da sizle aynı işi yapan firmaların takipçilerini otomatik olarak takip etme şansı veriyor. Spor ayakkabı satan A firmasıysanız, spor ayakkabı satan B,C,D firmalarının takipçilerini otomatik olarak takip edebilirsiniz (çayınızı yudumlarken). Kısacası filtreye girmeden hedef kitleye nokta atış şansınız mevcut.
6- Bunu yapmayın fakat tek niyetiniz takipçi sayınızı arttırmaksa deneyin
Twitter takipçi sayıları bir anda 1000′leri bulan kişiler bunu nasıl yapıyor? Tweetadder size takipçi konusunda nitelikli ve geri dönüş oranı yüksek olan bir portföy sağlayabilir, fakat istediğiniz takdirde eğer amacınız sadece takipçi sayınızı arttırmak ise işte size muhteşem ve ahlaksız bir Twitter önerisi:
İnsanlar diğer insanların ya da markaların ne dediğiyle ilgilenmeseler de tuttukları takımların ne dedikleriyle ilgilenirler. Yukarıdaki örneğe dönecek olursak, eğer Türkiye’de yaşayıp internetten spor ayakkabı alma eğiliminde olan 500 bin kişi varsa ki son istatistiklere göre Galatasaray ve Fenerbahçe’nin 20 milyonun üzerinde taraftarı var, şu şekilde hareket edebilirsiniz.
- Fenerbahçe ya da Galatasaray ile ilgili Twitter hesabı kurun ve isminizi koyarken dikkat çekici ve takıma bağlılığı gösteren kelimeler kullanın: Örneğin; Fenerbahçefanatikleri,Galatasaraylılarburaya vb.
- Hesabınızı temsil eden takım hakkında dikkat çekici tweetler gönderin ve belli bir tweet adedine ulaştıktan sonra Tweetadder ile rastgele takip etmeye başlayın. Büyük bir ihtimalle çok fazla kişi sizi geri takip edecektir. Bu rakam istediğiniz adede ulaştığında Twitter adınızı değiştirin ve istediğiniz ismi koyun.                                          
                                                 BEDAVA 50K TAKİPÇİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder